16 Haziran 2007

fırıldak (olmayan) milletvekili adayi


Haberlerde izledim biz fırıldak degiliz bize çomak sokmayın demesine ragmen yerinde fırıldak gibi dönen bir milletvekili adayı.. bknz.
Youtube propaganda aracı olarak popülerligini koruyacak sanırım bu secim döneminde

Buradan anlaşıldıgına göre daha önce adana büyükşehir belediyesine de talip olmuş adayımız.

peki adayımız ne yapmış şimdiye kadar kendi ağzından :
Nuh'un Gemisinin Ağrı Dağı'nda değil Toroslar'da olduğunu buldum.

Askerliğimi Uğur Mumcu ile birlikte Ağrı Patnos'da 'Sakıncalı Çavuş' olarak yaptım.

Yılmaz Güney ile birlikte film çevirdim. Gerçi Yılmaz filmleri imha ederek sinemadaki önümü kesti ama, ben yinede kendisini severim.

Suyun altında hiç nefes almadan kırkbeş dakika durulabileceğini bizzat uygulayarak gösterdim.

Mevcut Belediye Başkanı Aytaç Durak'ın sanata ve sanatçıya önem vermediğini yazın 38 derece güneş altında çizdiğim belediye binası tablosuna sadece 10 milyon lira vermesiyle ortaya çıkardım.

0 yorum: