08 Temmuz 2007

güzel ve dahi

Aksam show tv de gözüme çarptı bir kısmını izledim programın. Dahilerin ne kadar dahi oldugunu bilmem ama güzeller tam bir felaket. Bir çogu sarışın sanırım ve ilkögretim mezunlari bile onlardan daha cok soruya yanıt verebilir.

Resimleri gösterilen Süleyman Demirel, Adolf Hitler, Elvis gibi ünlü isimleri bilemediler, isimlerini söyleselerde neden ünlü olduklarını söyleyemediler.

Tabii sırf masa üstünde dans etmeleri gerektiginden show gereği de olabilir. Bu arada dahilerde masa üstünde dans edenlere resimdeki gibi bakabiliyorlar.


güncelleme: sorulan sorulara verilen absürd cevapları buradan bakabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

resmen acıdım hallerine hitler diyorlar hit kimmm diyor kız ya allahım inanamıyorum şaka olmalı bu biri beni cimciklesin ne olur