12 Eylül 2006

avrupa yakası

Avrupa yakası yeni sezon bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum.
İzleyenler biliyorlardır, sezon sonu bölümünde Ata Demirer (?) diziden (askere gitme sebebiyle) ayrıldı. Yaptıgım araştırmalarda şöyle bir bilgi buldum.

Tolga Çevik, Asuman DAbak, Peker Açıkalın'lı Avrupa Yakası, eylülde 7 bölüm yayınlanacak. O 7 bölümdeki performans dizinin kaderini belirleyecek. Her ne kadar şimdilik 100'üncü bölümde bitecek gözükse de, benim hissiyatım dizinin yeni kadrosuyla 100'den sonra da yola devam edeceği yönünde...

Burhan Altıntop rolündeki Ergin Günaydın ise ayrı bir tat. Sanırım dizinin devamını sağlayacak kişi olacak. Ayrıca kadroya yeni giren isimlerden sonra dizinin bitmesi biraz zor geliyor. Gülse Birsel (?) kalemini konuşturmaya devam edecek sanıyorum.

Güncelleme: Gülse Birsel röportajı- sabah gazetesi

0 yorum: