19 Eylül 2006

Avşar kızı

Tvden devam edelim. Hülya Avşar haberini duymusunuzdur. Benim merak ettiğim 18+ logosuyla haberin özelinile bezenile verilmesi neden.
Haber de denilen; Avşar kızı havuzda, cokda iyi yüzüyor, artistik hareketler yapıyor, yok yaşını belli etmiyor. E başka... Magazin mi bu şimdi... Çok mu lazım bu haber.. Bu haber içinmi pusuya yattın paparazzi kardeş, kime sorsan söler sana Avşar kızının fiziğini... Yok yılın bombası bu haber, o kadar yani...
Bence yılın davası olur bu, magazin tarihine geçer. Başka bir şey olacağıda yok

İnanın gece yatarken bile yatağımın altına bakmadan yatamıyorum. Biri var mı, yok mu ya da kamera var mı diye bakıp, öyle yatıyorum. Beni çekerler diye korkuyorum! Böyle yaşanır mı? Bu görüntülerle ilgili avukatıma talimat verdim, dava açıyorum. Orası benim evimin bahçesi. Her sabah yaptığım gibi o sabah da sporumu yapıp, havuza girdim. Her sabah böyle yarım saat 45 dakika spor yaparım. Ne söyleyebilirim ki, gerçekten bazen bütün bu olaylara ben bile şaşırıyorum. H.A

Rötgencilik mi gazetecilik mi? Hülya Avşar, bu görüntülerle insanların hafızasına " ahlaksız, kötü kadın, müstehcen pozlar veren, basit " kadın gibi lanse ediliyor..
Yani kişilik haklarına tecavüz ediliyor..
Avşar'ın yazlığının yanındaki, Temizel Otel'in üst katından çekilen görüntülere izin veren otel sahipleri de suç işlemişlerdir.
Bu görüntüleri çeken ve yayımlayanlar için TCK ( Türk Ceza Kanunu ) 134-(1), Madde 136, Madde 217'ye göre 2 seneden 4 seneye kadar hapis cezası gerektiren cezalar verilir diyor.
Hülya Avşar hemen ceza ve tazminat davası açmalı. Tazminat kazanacağı paralarını çocuk esirgeme kurumları ve Kızılaya vermeli.
Birileri de gazetecilikle " röntgenciliği " artık ayırt etmeli.


* H.Avşar çıplak yakalandı. NetHaber

0 yorum: