12 Eylül 2006

israil

İsrail haklımı? Ya yaptıkları?
» İsrailliler Lübnan'ın güneyini fosfor ve diğer kimyasal bombalarla bombalıyor.
» İsrail, Lübnan kıyısındaki tüm limanları bombaladı.
» İsrail tüm yerel askeri radarlarımızı ve bazı ileri karakollarımızı bombaladı.
» İsrailliler ateşli saldırı tugayına ve Arama ve Kurtarma Ekibine saldırdı. Sivil insan kayıpları oldu. Bu bir katliamdı - binalarda sığınmacılar da vardı.
» İsrailliler Beyrut kırsalını (Dahiyeh & Haret Hreik) bombalamaya devam ettiler.
» İsrailliler 100 sivli öldürdü ve yüzlerce yaralı var - ve güneyi bombalamaya devam ediyorlar.
» İsrailliler dağlara giden yolları bombalamaya başladılar. Shouf'a giden ana bir yolu vurdular.
» İsrailliler dağlardaki bir gaz istasyonunu vurdular. ...Neleri vurduklarını takip edemiyorum.
» İsrail Lübnan askeri karakollarını hedef almaya başladı. Lübnan askerlerini öldürdüler. Artık yalnızca Hizbullah'ı hedef almıyorlar. Tüm Lübnanlılar'ı öldürmeye yöneliyorlar.
Dün gece, muhtemelen tüm hayatım boyunca yaşadığım en korku dolu geceydi. Öylesine yorgun ve bitkindim ki... günlerdir uyumadım. Sessiz bir an olduğunda, bu sefer karnımdaki ve kalbimdeki gerilim uyumamı engelliyor.

Dün gece 15 bomba saydık Dahiyeh'e düşen (Beyrut kırsalı)... ve bunlar yanlızca bizim duyduklarımızdı. Gece kendime şöyle dedim: eğer en azından birazcık uyumaya çalışmazsam, yorgunluktan aklımı yitireceğim, ve beni öldüren şey bu olacak

>> Zena el-Khalil- Beyrut
devamını okumak için linki takip edin.
----------------------------------------------
filistinli cocuklar..



Biraz yavaş yükleniyor. Videonun youtube adresi
diger videolara buradan ulaşabilirsiniz

0 yorum: